воскресенье, 13 марта 2016 г.

ეს  მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა განმავითარებელი შეფასების ფორმების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით:

  • გავეცანით შეფასების 5 სტრატეგიას;
  • თითოეულ სტრატეგიაში გავეცანით შეფასების მეთოდებს და ინსტრუმენტებს;
  • პროექტისთვის შევქმენით დროში გაწერილი შეფასების გეგმა, რომელიც მორგებულია ჩემი პროეტის აქტივობებზე;
  • შევქმენით მოსწავლის საჭიროებაზე მორგებული ინსტრუმენტი;
  • გავაკეთეთ მე-8 ტრენინგზე წარმოსადგენი პროექტის პრეზენტაცია.

1 комментарий:

  1. ზოგადი შეკითხვა აზროვნების წამახალისებელია, რომელიც ერთი საგნის ირგვლივ სხვადასხვა საგანს აერთიანებს.
    თემატური შეკითხვები ღია ფორმატისაა, ის მკაფიოდ უკავშირდება ამოცანებს. შეკითხვა მოსწავლეებისაგან მოითხოვს მარალი დონის სააზროვნო უნარ-ჩვევების გამოყენებას, რათა ჩამოუყალიბდეთ თემის შემეცნებითი აღქმა.
    შეკითხვები ყურადღებას ამახვილებს ძირითად ცნებებზე, რომელიც ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში ფაქტობრივი ცოდნის განვითარებას.
    მიზნებში მკაფიოდ ჩანს, თუ რას ისწავლიან მოსწავლეები. მიზნები გამომდინარეობს თემატურ გეგმაში მითითებული საგნობრივი სტანდარტებიდან.

    ОтветитьУдалить