მეშვიდე და მერვე მოდული დამეხმარა დავფიქრებულიყავი მასწავლებელზე, როგორც ფასილიტატორზე, მოსწავლის მხარდამჭრზე და დიფერენცირებულ სწავლებაზე შემდეგი თვალსაზრისით: მასწავლებელი დიფერენცირებულ მიდგომას იყენებს პროექტული სწავლების დროს, რათა ყველა მოსწავლე ჩართოს აქტივობებში მისი შესაძლებლობების გათვალისწინებით. ქმნის მოსწავლის მხარდასაჭერ სავარჯიშოს "ელ-ფორმატში", რათა მოსწავლემ დამოუკიდებლად შეძლოს თავისი უნარ-ჩვევების და ფაქტობრივი ცოდნის გამოყენება. ფასილიტაცია საჭიროა რომ გეზი მივცეთ მოსწავლეებს და გავუადვილოთ თავისი საბაზო ცოდნის გამოყენება. მოვახდინოთ სკაფოლდინგი და გავუადვილოთ მათ სწავლა.
Комментариев нет:
Отправить комментарий