მიმდინარე მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისით: გავეცანი და შევქმენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ჩეკლისტი, რომელიც მოსწავლეს შესაძლებლობას მისცემს დაგეგმილი სამუშაო სტრუქტუირებულად შეასრულოს. ასევე გავეცანით და შევქმენით მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასების რუბრიკა, რაც მოსწავლეს დაეხმარება ჯგუფის მიერ შესრულებული სამუშაოს პროცესის შეფასებაში. შესწორება შევიტანეთ შეფასების დროის ჩარჩოში, აღვწერეთ შეფასების მეთოდები. პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკით კოლეგებს შევუფასეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი და მივეცით განმავითარებელი კომენტარი.
Комментариев нет:
Отправить комментарий